business value mri commercieel potentieel

NIEUW! 
Commercial Value MRI©
 
De unieke commerciële analysetool die uw sales- en marketing direct sterker maakt

MAAK KENNIS
commerciele organisatie business value mri biic

4 interactieve infographics 
in één empathisch onderzoek

Met de Commercial Value MRI© brengt u interactief in beeld waar de concrete commerciële groeikansen zitten vanuit het professionaliseren van uw verkoop- en marketingorganisatie.

De resultaten van het onderzoek worden door de onderstaande 4 interactieve infographics inzichtelijk gemaakt:

business value mri logo

  1. De marktpositionering
  2. Het commercieel Potentieel
  3. De commerciele volwassenheid
  4. De klanttevredenheid

De infographics zijn te filteren op functies, producten, afdelingen, locaties, landen en individuen. Op deze wijze kunt u unieke dwarsdoorsnedes en vergelijkingen maken. Inzoomen en tot unieke inzichten komen, samen met uw team. 

business value mri markpostionering

1) De marktpostionering

Inzicht waarom een klant wel of niet voor u kiest 

Heeft u de juiste inzichten in de behoeftes van uw klanten? Hoe onderscheidend is uw organisatie, het merk, de oplossingen en uw medewerkers? Waar liggen de kansen op verbetering en verbinding naar nieuwe klanten? 

commercieel potentieel business value mri

2) Het commerciële potentieel

Inzicht in verkoop & marketing
en waar groei is te activeren

Wat is uw markt? Hoeveel potentiële klanten zijn er en kennen uw organisatie? Wat is het effect van de huidige verkoop, marketing en communicatie inspanningen in deze markt?  Waar kunt u direct en resultaatgericht bijsturen om groei of klantbeleving te verbeteren? Waar zit de oorzaak van te lage verkoop?  De Commercial Value MRI© brengt het per productgroep volledig in beeld.

commerciele organisatie business value mri biic

3) De commerciele volwassenheid

Inzicht in de ontwikkelkansen voor uw commerciele organisatie 

Hoe volwassen is de 'verkoop' binnen uw organisatie? Waar zitten de ontwikkelkansen om de gerealiseerde productiviteit en efficiëntie van de huidige verkooporganisatie te verbeteren?  Benut u de digitale en mogelijkheden? Hoe gaat u om met leads voor nieuwe klanten? En het behoud en beheer van bestaande klanten? 

customer value mri biic

4) Klanttevredenheids-
onderzoek

Inzicht in de duurzame waarde van het klantbestand

Hoe ervaren de klanten uw organisatie? Blijven deze klanten bij u? Wie zijn uw ambassadeurs in de netwerken? Wie van uw klanten zijn bereid om bij een goed aanbod over te stappen naar de concurrent? En wie van uw klanten zijn ontevreden en kraken uw dienstverlening of product af in de netwerken? Wat is hun feedback en advies? De MRI-scan brengt de tevredenheid per product, land, locatie, afdeling en medewerker volledig in beeld! 

U krijgt te horen wat u niet wist.
U leert zien wat u nog niet zag.
U boekt successen die u niet had verwacht.

Ontdek de Business Value MRI©

Ontvang het BiiC© Magazine

Blijf op de hoogte van de nieuwste BiiC workshops, ontwikkelingen en opinie en ontvang 4 keer per jaar het digitale BiiC© Magazine

Aanmelden
Bezoekadres & Contact

BiiC BV 
Kantoor & Trainingscentrum
Nieuwland Parc 78
3351 LJ  Papendrecht
Nederland

085-3013168
info@biic.nl
www.biic.nl
KvK 78313406