business value mri arbeidsmarktpostionering

NIEUW!
Human Value MRI© 
Het slimme medewerkers tevredenheidsonderzoek die uw organisatie sterker maakt

MAAK KENNIS
medewerkerstevredenheid onderzoekbiic

5 interactieve infographics 
in één empathisch onderzoek

Met de Human Value MRI© brengt u de tevredenheid, loyaliteit en feedback van medewerkers , de volwassenheid en de positionering van uw bedrijf in de arbeidsmarkt interactief in beeld. Wat gaat goed en wat kan beter? Waar zitten de aandachtspunten? U krijgt het direct concreet in beeld.

De resultaten van het onderzoek worden door de onderstaande 5 interactieve infographics inzichtelijk gemaakt:

business value mri logo
  1. De medewerkerstevredenheid
  2. De medewerkerspassie en commitment
  3. De bedrijfscultuur
  4. De arbeidsmarktpositionering
  5. De HRM volwassenheid

De infographics zijn te filteren op functies, producten, afdelingen, locaties, landen en individuen. Op deze wijze kunt u unieke dwarsdoorsnedes en vergelijkingen maken. Inzoomen en tot unieke inzichten komen, samen met uw team. Bij het medewerkerstevredenheids onderzoek wordt uiteraard de filtering beperkt i.v.m. de anonimiteitswaarborging.

medewerkerstevredenheid onderzoekbiic

1) Medewerkers-
tevredenheid

Inzicht in de tevredenheid van het grootste kapitaal

Zonder goede mensen geen goede  producten, diensten en tevreden klanten. Feedback van medewerkers met behulp van een medewerkerstevredenheidsonderzoek (mto) is zeer waardevol en essentieel om uw organisatie nog sterker te maken. Wat vinden zij eigenlijk van basis factoren (de randvoorwaarden die een medewerker verwacht of nodig heeft) die minimaal aanwezig moeten zijn in uw organisatie?  De Business Value MRI© brengt de tevredenheid m.b.t. de basisfactoren het in kaart. 

werkgeluk onderzoek business value mri

2) Medewerkerspassie & commitment

Inzicht in het werkgeluk

Zoals aangegeven zijn medewerkers in de organisatie zijn het allerbelangrijkst. En zijn goede basis factoren (randvoorwaarden op de werkvloer) essentieel. Maar hoe vertaalt zich dat nu in passie en commitment onder uw medewerkers? Wat vinden zij van uw dienstverlening? Zijn zij trots op het bedrijf en  merkambassadeurs van uw organisatie? Ervaren zij inspiratie en hoe ervaren zij de werkomgeving? Wat is hun feedback en advies? Het wordt volledig inzichtelijk gemaakt.

bedrijfscultuur business value mri

3) Bedrijfscultuur

Inzicht in hoe cultuur wordt ervaren in uw organisatie

De cultuur van uw organisatie kan niet los gezien kan worden van overige aspecten van uw organisatie. Met name de cultuur en structuur zijn sterk met elkaar verbonden. Hoe ervaren uw medewerkers de cultuur in uw organisatie, wat kunt u hiervan leren en is deze cultuur ondersteunend aan u ambitie?

arbeidsmarktpositionering business value mri

4) Arbeidsmarkt-
positionering

Inzicht waarom personeel wel of niet voor u kiest

Hoe ervaren geïnteresseerde toekomstige collega's uw organisatie?  Hoe onderscheidend is uw organisatie op de arbeidsmarkt? Waar liggen de kansen en hoe verleid u nieuwe collega's om te overwegen bij uw organisatie te gaan werken?

personeelsbeleid onderzoek business value mr

5) Hrm volwassenheid

Inzicht in de ontwikkelkansen voor uw personeelsorganisatie

Hoe volwassen is het personeelbeleid en de personeelszaken binnen uw organisatie? Waar zitten de ontwikkelkansen?  Benut u alle mogelijkheden? Heeft u een goed beeld van het potentieel in uw organisatie?

U krijgt te horen wat u niet wist.
U leert zien wat u nog niet zag.
U boekt successen die u niet had verwacht.

Ontdek de Business Value MRI©

Ontvang het BiiC© Magazine

Blijf op de hoogte van de nieuwste BiiC workshops, ontwikkelingen en opinie en ontvang 4 keer per jaar het digitale BiiC© Magazine

Aanmelden
Bezoekadres & Contact

BiiC BV 
Kantoor & Trainingscentrum
Nieuwland Parc 78
3351 LJ  Papendrecht
Nederland

085-3013168
info@biic.nl
www.biic.nl
KvK 78313406