Vraag 1: Welk cijfer geef jij jouw organisatie?

Uitgedrukt in een cijfer van 1 – 10 waarbij 1 zeer onvoldoende is en 10 zeer goed.
Om als organisatie relevant te blijven voor uw medewerkers is het belangrijk om voortdurend te sturen op de behoefte en wensen van de medewerker. De tevredenheid van uw medewerker is hierbij dus van essentieel belang. Een goede manier om dit te achterhalen is met een medewerkertevredenheidsonderzoek. Hiermee wordt inzichtelijk wat de tevredenheid van uw medewerker is ten opzichte van uw organisatie en dit zet u vervolgens weer om in concrete verbeteringen.
Uitgedrukt in een cijfer van 1 – 10 waarbij 1 zeer onvoldoende is en 10 zeer goed.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
De inhoud van het werk is belangrijk. Een functie die goed aansluit bij de kennis en vaardigheden van de medewerker is leuk en werkt motiverend.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Een gemotiveerde medewerker die met plezier werkt, haalt iemand energie uit zijn werk. Ervaart de werknemer werkstress, bijvoorbeeld door een te hoge werkdruk, dan neemt de kans op verzuim toe.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Een werkplek met een fijne sfeer en leuke collega’s, draagt bij aan het werkgeluk van de medewerker. Hierdoor nemen de prestaties van de medewerker toe. Men leert de kwaliteiten van elkaar kennen, en springt elkaar makkelijker bij wanneer een collega dreigt over te lopen. Dit kan veel stress voorkomen ten tijde van drukte.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Door duidelijke doelen een gewenst resultaat opleveren. Meer is resultaatgericht werken niet. Medewerkers krijgen zo de vrijheid en het vertrouwen om zelf te beslissen hoe en wanneer ze het werk uitvoeren om de doelen bereiken.
Ze worden vaak in één adem genoemd: missie en visie. Wat is het verschil tussen een missie en een visie? Kort gezegd komt het hierop neer: “De missie is waar we voor staan, de visie is waar we voor gaan”.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Organisaties worden platter. De ‘span of control’ van leidinggevenden wordt groter. De druk om beter te presteren neem toe. Bazen kunnen niet alles weten en ze kunnen ook niet overal zijn. Ze moeten dus kunnen vertrouwen op de verantwoordelijkheid van de teams die ze aanvoeren en op de betrokkenheid en motivatie van de mensen.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Het leiden van organisaties naar gestelde doelen. Dit omvat bedrijfsprocessen van menselijke activiteiten in relatie tot de productie van goederen en diensten. De bedrijfsprocessen moeten door het bedrijfsbestuur worden beheerst, willen de organisatiedoelen worden bereikt.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
In welke mate kan de medewerker zelf bepalen hoe de doelen behaald worden waar hij/zij verantwoordelijk voor is.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Loopbaanontwikkeling is het proces waar een werknemer of een werkgever handelingen pleegt om de loopbaan te beïnvloeden.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Primaire arbeidsvoorwaarden zijn de zaken waarover u en uw werkgever bijna altijd afspraken maken. Zoals het salaris dat u gaat verdienen of het aantal uren dat u werkt. Uw secundaire arbeidsvoorwaarden zijn de voorwaarden die daar bovenop komen.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Communicatie van relevante informatie helpt om uw organisatie bij elkaar te brengen en te houden. Het verbindt afdelingen en teams en zorgt ervoor dat elke werknemer up-to-date is, op dezelfde golflengte zit, en op hoogte is van wat er in en met het bedrijf gebeurt.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Werkstress is het gevolg van werkdruk. Te hoge werkdruk ontstaat wanneer een medewerker het werk niet binnen de gestelde tijd af krijgt of niet meer aan de gestelde eisen kan voldoen. Werkstress is dus de negatieve reactie op deze werkdruk.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Geen toelichting.
Deze ruimte biedt u de mogelijkheid om aanvullende informatie mee te geven waarvan u vindt dat deze relevant is voor de mederwerkerstevredenheid.
Geen toelichting.
All rights reserved - BiiC BV 2021