Vraag 1: Welk cijfer geeft u de samenwerking met {te-onderzoeken-bedrijf}?

Uitgedrukt in een cijfer van 1 – 10 waarbij 1 zeer onvoldoende is en 10 zeer goed.
Om goede dienstverlening te waarborgen is het belangrijk om voortdurend te sturen op de kwaliteit en de service van de organisatie. De tevredenheid van uw organisatie over de leverancier is hierbij van essentieel belang. Een goede manier om dit te achterhalen is met een leverancierstevredenheidsonderzoek. Hiermee wordt inzichtelijk wat de tevredenheid van inkoop of uw medewerker is ten opzichte van de leverancier. Dit zet u vervolgens weer om in concrete verbeteringen voor uw eigen organisatie en voor de leverancier.
Uitgedrukt in een cijfer van 1 – 10 waarbij 1 zeer onvoldoende is en 10 zeer goed.
Uitgedrukt in een cijfer van 1 – 10 waarbij 1 zeer onvoldoende is en 10 zeer goed.
Uitgedrukt in een cijfer van 1 – 10 waarbij 1 zeer onvoldoende is en 10 zeer goed.
Geen toelichting.
Wij nodigen u namens de collega's van {te-onderzoeken-bedrijf} uit om niet te schromen kritisch te zijn. Want met uw kritische feedback maakt u {te-onderzoeken-bedrijf} juist sterker!
Geen toelichting.
Geen toelichting.
{te-onderzoeken-bedrijf} blijft graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen hetgeen hun organisatie wellicht nog sterker kan maken.
Onze supportdesk is te bereiken op de volgende tijden:
> maandag t/m vrijdag: 8.30 – 17.30 uur
> Telefonisch: +31(0)85-3013168
> email: support@biic.nl
Heeft u een vraag? Laat uw gegevens achter, dan wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
All rights reserved - BiiC BV 2021