business value mri commercieel potentieel

Commercial Value MRI© 
De commerciële analyse die uw sales- en marketing direct sterker maakt en uw omzet laat groeien.

commerciele volwassenheid - Business Value MRI

Commerciële groei

Met de Commercial Value MRI© brengt u interactief in beeld waar commerciële groeikansen liggen voor uw organisatie.

De resultaten van het onderzoek worden weergegeven door 4 interactieve infographics.

business value mri logo
  1. De marktpositionering
  2. Het commercieel Potentieel
  3. De commerciele volwassenheid
  4. De klanttevredenheid

De infographics maken het mogelijk om de resultaten op detailniveau weer te geven. Zo kunt u filteren op functies, producten, afdelingen, locaties, landen en individuen. Dit maakt het mogelijk om in te zoomen en tot unieke inzichten komen, samen met uw team. 

business value mri arbeidsmarktpostionering

1) De marktpositionering

Inzicht waarom een klant wel of niet voor u kiest 

Heeft u de juiste inzichten in de behoeftes van uw klanten? Hoe onderscheidend zijn uw organisatie, het merk, de oplossingen en uw medewerkers? Waar liggen de kansen op verbetering en verbinding naar nieuwe klanten? 

business value mri commercieel potentieel

2) Het commerciële potentieel

Inzicht in verkoop, marketing
en potentiële groei

Wat is uw markt? Hoeveel potentiële klanten zijn er en kennen uw organisatie? Wat is het effect van de huidige verkoop, marketing en communicatie inspanningen in deze markt? Waar kunt u direct en resultaatgericht bijsturen om groei of klantbeleving te verbeteren? 
Waar zit de oorzaak van te lage verkoop? 
De Commercial Value MRI© brengt het per productgroep volledig in beeld.

commerciele volwassenheid - Business Value MRI

3) De commerciële volwassenheid

Inzicht in de ontwikkelkansen

Hoe volwassen is de verkoop binnen uw organisatie? Waar zitten de ontwikkelkansen om de productiviteit en efficiëntie van de huidige verkooporganisatie te verbeteren?Benut u de digitale en mogelijkheden? Hoe gaat u om met leads voor nieuwe klanten en met beheer van bestaande klanten? 

business value mri klanttevredenheidsonderzoek

4) De klanttevredenheid

Inzicht in de duurzame klantrelaties

Hoe ervaren de klanten uw organisatie? Blijven deze klanten bij u? Wie zijn uw ambassadeurs in de netwerken? Wie van uw klanten zijn bereid om bij een goed aanbod over te stappen naar de concurrent? Wie van uw klanten zijn ontevreden en kraken uw dienstverlening of product af in de netwerken? Wat is hun feedback en advies? 

Met onze tools krijgt u te horen wat u niet wist, leert u zien wat u nog niet zag en boekt successen die u niet had verwacht!

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van BiiC en ontvang onze nieuwsbrief.

Bezoekadres & Contact

BiiC BV 
Kantoor & Trainingscentrum
Nieuwland Parc 78
3351 LJ  Papendrecht
Nederland

085-3013168
info@biic.nl
www.biic.nl
KvK 78313406