business value mri klanttevredenheidsonderzoek

Customer Value MRI© 
De klanttevredenheids analyse die uw organisatie sterker maakt

business value mri klanttevredenheidsonderzoek

Vanuit het klantperspectief

Met de Customer Value MRI© brengt u de tevredenheid, loyaliteit en feedback van klanten en de marktpositionering van uw bedrijf in beeld.

De resultaten van het onderzoek worden weergegeven door 2 interactieve infographics.

business value mri logo
  1. De marktpositionering
  2. De klanttevredenheid

De infographics maken het mogelijk om de resultaten op detailniveau weer te geven. Zo kunt u filteren op functies, producten, afdelingen, locaties, landen en individuen. Dit maakt het mogelijk om in te zoomen en tot unieke inzichten komen, samen met uw team. 

business value mri arbeidsmarktpostionering

1) De marktpositionering

Inzicht waarom een klant wel of niet voor u kiest 

Heeft u de juiste inzichten in de behoeftes van uw klanten? Hoe onderscheidend zijn uw organisatie, het merk, de oplossingen en uw medewerkers? Waar liggen de kansen op verbetering en verbinding naar nieuwe klanten? 

business value mri klanttevredenheidsonderzoek

2) De klanttevredenheid

Inzicht in de duurzame klantrelaties

Hoe ervaren de klanten uw organisatie? Blijven deze klanten bij u? Wie zijn uw ambassadeurs in de netwerken? Wie van uw klanten zijn bereid om bij een goed aanbod over te stappen naar de concurrent? Wie van uw klanten zijn ontevreden en kraken uw dienstverlening of product af in de netwerken? Wat is hun feedback en advies? 

Met onze tools krijgt u te horen wat u niet wist, leert u zien wat u nog niet zag en boekt successen die u niet had verwacht!

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van BiiC en ontvang onze nieuwsbrief.

Bezoekadres & Contact

BiiC BV 
Kantoor & Trainingscentrum
Nieuwland Parc 78
3351 LJ  Papendrecht
Nederland

085-3013168
info@biic.nl
www.biic.nl
KvK 78313406