Business Value MRI©
Unieke interactieve analysetools
die iedere organisatie sterker maakt

commerciele organisatie business value mri biic

15 interactieve infographics 
in één empathisch onderzoek

De Business Value MRI© onderzoekt zes vitale bedrijfsonderdelen: organisatie, commercie, human resource management, financiële stabiliteit, inkoop en digitalisering. De resultaten van het onderzoek worden door de onderstaande 15 interactieve infographics inzichtelijk gemaakt:

business value mri logo
  1. De oganisatiegroei benchmark 
  2. Het managementproces
  3. De marktpositionering
  4. Het commercieel Potentieel
  5. De commerciële volwassenheid
  6. De klanttevredenheid
  7. De medewerkerstevredenheid
  8. De medewerkerspassie en commitment
  9. De bedrijfscultuur
  10. De arbeidsmarktpositionering
  11. De HRM volwassenheid
  12. De digitaliseringsvolwassenheid 
  13. De inkoopvolwassenheid
  14. De leverancierstevredenheid
  15. De financiële Stabiliteit

De infographics zijn te filteren op functies, producten, afdelingen, locaties, landen en individuen. Op deze wijze kunt u unieke dwarsdoorsnedes en vergelijkingen maken. Inzoomen en tot unieke inzichten komen, samen met uw team. Bij het medewerkerstevredenheids wordt uiteraard de filtering beperkt i.v.m. de anonimiteitswaarborging.

De Business Value MRI© onderzoekt zes vitale bedrijfsonderdelen: organisatie, commercie, human resource management, financiële stabiliteit, inkoop en digitalisering. De resultaten van het onderzoek worden door 15 infographics inzichtelijk gemaakt. 

Compleet inzicht

De MRI genereert 15 infographics (aangevuld met feedbacklijsten) van klanten, medewerkers en leveranciers. Bij de aftrap wordt als eerste stap direct het verbeterpotieel van de zes bedrijfsonderdelen vergeleken met succesvolle organisaties.

Het ‘diagnostische shockeffect’ dat dit teweeg brengt, creëert een visuele weergave van hoe een bedrijf nog kan groeien in kwaliteit. Het brengt in beeld wat goed gaat en wat beter kan. De vervolgstap is het inzichtelijk maken van het managementproces en waarom een klant kiest voor het bedrijf (of niet) met het hierbij behorende commerciële resultaat (en potentieel).

Interactieve rapportage

Om de diagnose te kunnen maken worden de researchonderdelen uitgevoerd die hierboven in de lijst staan weergegeven. Er kan daarbij ook worden gefilterd en ingezoomd op business unit, team, afdeling, locatie, functie, individu, land of product. Ook wordt per onderdeel in een overzichtslijst zichtbaar gemaakt waar aandachtspunten zitten van onderdelen die geheel of gedeeltelijk aanwezig zijn.

Naast de volledige Business Value MRI© zijn er 
4 specialistische deel MRI-scans

commercieel potentieel business value mri

Commercial Value MRI©

Met de Commercial Value MRI© brengt u interactief in beeld waar de concrete commerciële groeikansen zitten vanuit het professionaliseren van uw verkoop- en marketingorganisatie.

medewerkerstevredenheid onderzoekbiic

Human Value MRI©

Met de Human Value MRI© brengt u de tevredenheid, loyaliteit en feedback van medewerkers en de positionering van uw organisatie in de arbeidsmarkt interactief in beeld.

customer value mri biic

Customer Value MRI©

Met de Customer Value MRI© brengt u de tevredenheid, loyaliteit en feedback van klanten en de marktpositionering van uw organisatie interactief in beeld.

management proces business value mri

Strategic Value MRI©

Met de strategic Value MRI© brengt u de kwaliteit, de volwassenheid en verschillende inzichten van het managementproces binnen uw organisatie interactief in beeld. 

Ontvang het BiiC© Magazine

Blijf op de hoogte van de nieuwste BiiC workshops, ontwikkelingen en opinie en ontvang 4 keer per jaar het digitale BiiC© Magazine

Aanmelden
Bezoekadres & Contact

BiiC BV 
Kantoor & Trainingscentrum
Nieuwland Parc 78
3351 LJ  Papendrecht
Nederland

085-3013168
info@biic.nl
www.biic.nl
KvK 78313406